Maison Balck
Orthopedist - Bandagist

Thuiszorg en medische uitrusting

Naast onze orthopedische producten bieden wij een ruime keuze aan medische apparatuur aan om voor u te zorgen of u te behandelen. U vindt bij Maison Balck alle producten voor hygiëne en gezondheid en een breed scala aan producten voor de oudere persoon en zijn veiligheid.

Bloeddrukmeter, oximeter
en thermometer

Bij Maison Balck vindt u een breed assortiment aan sfygmomanometers: aneroïde bloeddrukmeters, kindertensiometers en type Palme tensiometers.

Nicole Balck zal u adviseren om u te helpen bij uw aankoop, omdat het kiezen van een elektronische bloeddrukmeter in plaats van een handmatige relatief is aan het gebruik ervan.

Hetzelfde geldt voor oximeters en thermometers.

Kom advies inwinnen in plaats van willekeurig op internet te kopen.

Warmwaterkruiken,
(ergonomische) kussens

Ergonomische kussens of cervicale kussens hebben een specifieke vorm om snurken, rugpijn of nekpijn te voorkomen.

We zullen u helpen om de juiste keuze te maken, zodat u de terug ideaal kan slapen. U vindt bij Maison Balck ook een reeks accessoires zoals elektrische (en oplaadbare) of traditionele verwarmingsmatrassen, zitkussens om lage rugpijn en rugpijn te voorkomen, evenals warmwaterkruiken.

Infraroodlampen, fototherapie
en lichttherapie

Maison Balck heeft voor u de beste apparaten geselecteerd en begeleidt u bij uw keuze, omdat er veel apparaten zijn en ze allemaal verschillende voordelen hebben.

We stellen u een assortiment lichttherapielampen van het merk BEURER en LANAFORM voor om de vermoeidheid, de energiereducties of de "winterblues" tegen te gaan.

Schalen en weegschalen

Het controleren van uw gewicht is essentieel, het is een belangrijke gezondheidsreflex, en het moet worden gedaan met betrouwbare schalen of weegschalen. Het MaisonBalck vertegenwoordigt de beste producten op de markt en helpt u de schaal te kiezen die het beste bij u past. In onze winkel vindt u mechanische of elektronische weegschalen, evenals kolomweegschalen of babyweegschalen. Of u nu een individu of een gezondheidswerker bent, onze brede selectie en gedegen advies helpen u bij het maken van de juiste keuze.